poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Majówka 2012

W naszej okolicy co roku odbywa się majówka. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz była w maju, ale w tym roku wypadło na sierpień. Jeszcze kilka tygodni temu siedziałam z rodzicami w górach. Komórkę miałam rzadko przy sobie, tylko wieczorem sprawdzałam kto dzwonił. Numer nieznany. Może Kasia skończyła się kasa na koncie i dzwoni z czyjegoś telefonu? Zadzwoniłam do niej. I.... Majówka za parę dni! Wróciłam do domu w zeszły piątek późno wieczorem i zaczęłam na ostatnią chwilę robić jak najwięcej biżuterii. Na szczęście trochę rzeczy zostało jeszcze w pudełku do sprzedaży. Następnego dnia o 11 poszłam z siostrą przygotowywać stoisko. Potrzebowałam czyjejś pomocy, bo Kasia we Włoszech.
Napis został wydrukowany tego samego dnia rano. Nikt nawet nie myślał o ładnym wycinaniu i zmienianiu czcionki ;)
  

Pacmany, kolekcja owoców i guziki

Tutaj już część naszyjników i bransoletek zrobionych z koralików.

Pierścionki babeczki

Kolczyki, na które poświęciłam najwięcej czasu.

Koralikowe naszyjniko/bransoletki i modelinowe zawieszki

Zawieszki
i wiszące kolczyki


Zosia

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe i pomyslowe zawieszki. Najbardziej podoba mi sie ta w ksztalcie lodu i ciastka. : D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń